Privredno društvo za promet, zastupanje i inženjering »METRECO« d.o.o. sa sedištem u Nišu osnovano je 1998. godine. Namera osnivača bila je da se u godinama oštre tranzicije u društvu a posebno vlasničke transformacije iskoristi stečeno znanje i iskustvo u radu sa zdravstvenim ustanovama kao temelj razvoja preduzeća. To je i uslovilo delatnost firme kao trgovine potrošnim materijalima i priborom, koji je neophodan za funkcionisanje opreme i uređaja u zdravstvenim ustanovama..

Naša ponuda pokriva kompletan asortiman visoko kvalitetnog papira za: EKG, EEG, CTG,
ULTRAZVUK, LABORATORIJU,SPIROMETRIJU itd. kao i ELEKTRODA za EKG,
GELOVE i PASTE za EKG i ULTRAZVUK. Ukratko nudimo termo-papir i druga potrošna
medicinska sredstva koja koriste uređaji za ultrazvučnu dijagnostiku, elektrokardiografiju,
monitoring vitalnih funkcija, kardiotokografiju, laboratoriju, pulmonalnu dijagnostiku, kao i
delova pribora za jednokratnu i višekratnu upotrebu u pomenutim oblastima medicine. U delu
plasmana nastojimo da korisnicima, kako državnim institucijama tako i privatnoj praksi,
obezbedimo pravovremenu ponudu kao optimalno rešenje kvaliteta i cene proizvoda nastojeći
da idemo u susret njihovim sve razgranatijim potrebama.

Poslovnu politiku organizacije u domenu nabavke zasnovali smo na saradnji sa renomiranim evropskim proizvođačem firmom Ceracarta S.p.A. iz Italije, čiji smo ekskluzivni distributer za našu zemlju.

Da bi bili bolji, u naše poslovanje uključili smo svetske standarde za sisteme menadžmenta.
Uz visoke standarde u odnosu prema partnerina, težimo da se približimo cilju i postanemo jedno
od vodećih privrednih društava za snabdevanje zdravstvenih ustanova, specijalizovanim
medicinskim sredstvima.

Važno je istaći da izuzetno vodimo računa o kvalitetu poslovanja, ali i o zaštiti životne sredine, kao i o bezbednosti i zdravlju na radu zaposlenih. Poštujući ove principe definišemo našu politiku sistema menadžmenta.

Uz obavezno ispunjavanje zahteva korisnika, trudimo se da, kada je to moguće pružimo i nešto više. Kroz poslovni odnos pokušavamo da povećamo zadovoljstva korisnika izgrađivanjem poverenja kod njih i neprestano dokazivanje da se briga o njihovim zahtevima vodi od prvog kontakta, pa do završetka ugovorenog posla, i da kontakti ostaju kao mogućnost za novu saradnju.

Uz obavezno ispunjavanje zahteva korisnika, trudimo se da, kada je to moguće pružimo i nešto
više. Kroz poslovni odnos pokušavamo da povećamo zadovoljstva korisnika izgrađivanjem poverenja kod njih i neprestano dokazivanje da se briga o njihovim zahtevima vodi od prvog kontakta, pa do završetka ugovorenog posla, i da kontakti ostaju kao mogućnost za novu saradnju.

  • Nabavka medicinskih sredstava samo od verifikovanih isporučilaca.
  • Nabavljena medicinska sredstva moraju imati sve potrebne sertifikate, prateću
    dokumentaciju i biti u skladu sa zakonskom regulativom.
  • Razvijanje posebne poslovne saradnje sa onim isporučiocima koji mogu ponuditi visoko
    kvalitetne proizvode.
  • Stalni, kontrolisani rast i razvoj Organizacije uz optimizaciju troškova.
  • Korišćenje svetskih standarda u poslovanju (sistema menadžmenta kvalitetom, sistema
    upravljanja zaštitom životne sredine i sistema upravljanja zaštitom zdravlja i
    bezbednošću na radu) i neprekidno poboljšavanje prosesa rada.
  • Izgradnja posebnog poslovnog imidža firme i negovanje prepoznatljivog načina rada.
  • Zaposleni se tretiraju kao najvažniji resurs poslovanja i kod njih se razvija osećaj
    sigurnosti, lojalnosti i pripadnosti Organizaciji.
  • Poštuje se individualnost svakog pojedinca i aktivno se promoviše timski rad.
  • Stalno se ulaže u razvoj zaposlenih putem usavršavanja i obuka.
  • Optimalno se upravlja značajnim rizicima za bezbednost i zdravlje na radu, radi njihovog
    eliminisanja i svodenja na prihvatljiv nivo.
  • Obavljanje svih aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima i drugim
    zahtevima vezanim za zaštitu životne sredine.
  • Preduzimnje svih bitnih koraka da poslovne aktivnosti Organizacije ne dovedu do
    zagadenja okoline.
  • Kontrolisanje količine otpadnih materija i klasiranje u skladu sa utvrdenim procedurama
    rada.
  • Obučavanje i podsticanje zaposlenih da preventivno deluju i stalno poboljšavaju zaštitu
    životne sredine.
  • Ušteda prirodnih resursa i energije i njihova kontrolisana i racionalna potrošnja.